Werk aan de winkel

 

Het is hier erg rustig, maar achter de schermen gebeurt er heel veel! Ik heb namelijk besloten dat het tijd wordt voor een heuse echte website!! Dat was best wel even een stap, maar ik ben er klaar voor.

Ik wil namelijk echt serieus aan de slag met tarot, leggingen gaan doen voor andere mensen en laten zien hoeveel mooie inzichten je kunt halen uit een tarot legging. En daar hoort een website bij. Hoe laat je anders mensen zien dat je er bent?

Maar ja, een website maken, dat heb ik nog nooit gedaan (dus ik denk dat ik het kan)! Vol goede moed ben ik aan de slag gegaan. In eerste instantie wilde ik mijn website onderbrengen bij Wix, maar dat vond ik toch wat te ingewikkeld. Uiteindelijk kwam ik, na wat navragen en online uitzoeken, terecht bij JouwWeb. En dat gaat gelukkig een stuk beter. Er ontstaat nu een website, waar ik al best een beetje trots op ben.

De website is bijna klaar, nog een beetje fine tunen en dan kan 'ie live. Enorm spannend, maar ook iets om naar uit te kijken. Als het zover is dan laat ik het jullie zeker weten, dus...... STAY TUNED!

Reacties

Populaire posts