Vakantie weer voorbij

 Het was rustig hier op mijn blog. Ik genoot van drie volle weken vakantie, daar was ik wel aan toe. De laatste weken voor mijn vakantie waren druk. Veel zieken op werk, maar ook andere activiteiten er omheen dus ik had echt zin in een aantal weken geen verplichtingen, niks moeten, genieten van rust en weer wat inspiratie op doen. 

Dat betekent ook pauze van mijn tarot activiteiten (assisteren bij cursussen, zelf cursussen volgen). Maar helemaal zonder mijn kaarten kan ik niet, dus ze gaan altijd mee als ik van huis ga. Deze keer mochten mijn kaarten mee naar Duitsland, Drenthe en Texel. Het was echt genieten, mooi weer en prachtige plekken gezien. Samen met manlief er op uit, nieuwe plekken ontdekken, ik hou ervan! En op iedere plek waar ik was begon ik mijn dag met een dagkaart trekken, mijn vaste ritueel. 

Ik zag er eigenlijk een beetje tegenop om weer te beginnen, na drie weken ontspanning. In de wetenschap dat werk nog steeds met zieken kampt, dat een en ander nog niet goed geregeld is terwijl de echte vakantie periode (hoogseizoen) nog moet beginnen. Ik baalde  flink dat ik weer aan de bak mocht.

De maandagavond voor ik weer ging beginnen kreeg ik het verzoek of ik wilde helpen bij een tarot bootcamp online. Drie avonden lang oefenen met cursisten die onder andere het keltisch kruis gingen leren, leuk! Dus ja, dat doe ik graag. En dat werd mijn redding. Want waar ik dinsdagochtend gelijk met mijn neus in de boter viel op het werk (zieke dokter, afbellen etc) kon ik 's avonds heerlijk met mijn passie aan de slag! Lekker werk loslaten en mijn liefde en enthousiasme voor tarot overbrengen op andere mensen. Ik zweer het je, hoe moe ik ook ben, daar krijg ik energie van!! Drie avonden achter elkaar (het was een bootcamp!) oefenden ze o.a. het keltisch kruis en op de laatste avond kreeg ik nog prachtige inzichten van de beide dames tijdens een legging die ze voor mij deden. Hoe mooi is dat!

Die drie avonden hebben mij door die eerste werkweek na de vakantie heen gesleept. Het maakte dat ik, ondanks dat ik moe was en gelijk weer vol erin moest, toch energiek de dag afsloot. En daar ben ik enorm dankbaar voor!



Reacties

  1. Was fijn dat je er was tijdens de bootcamp en fijn dat het je zo goed deed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om weer wat van je te lezen! Ik heb binnenkort vakantie en dan gaan mijn kaarten ook mee.

    Groetjes Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi weer een og van jou te lezen. Tarot geeft zoveel energie. Heel veel succes met werken!🥰

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts