Tarot Zielenreis

Ik zag tot mijn schrik dat het al veel te lang stil is hier, hoog tijd om weer eens een update te plaatsen! Want uiteraard blijf ik wel bezig met tarot, dus ook de afgelopen tijd heb ik niet stil gezeten. Want tarot is voor mij onlosmakelijk verbonden met en verweven in mijn leven. 

Naast dat ik nog steeds regelmatig help bij het geven van tarot cursus heb ik afgelopen dinsdag zelf een leuke cursus afgerond: Jouw Tarot Zielenreis! De titel intrigeerde mij enorm, ik denk dat iedereen wel graag zou willen weten wat zijn of haar zielenpad is! En dat gecombineerd met tarot maakt het heel interessant om te gaan doen. 

Met mijn eigen vertrouwde groep en nog 2 andere cursisten gingen we aan de slag en wat een reis is het!!  Wist je dat je je naam kunt spellen in tarotkaarten? En als er dan een bepaalde kaart veel voorkomt in je naam, wat zegt dat dan? Er ligt al zoveel vast in je geboortedatum en geboortenaam! Zo mooi om te ontdekken dat die 2 factoren zo bepalend zijn voor je pad.

Mijn weg is de weg van de Keizerin, hoe toepasselijk. De Keizerin is ook mijn maandkaart (geboren in maart, is maand 3, de Keizerin is kaart 3 in de grote arcana). En alle eigenschappen van de Keizerin passen ook echt bij mij. Mooi om dingen op z'n plek te zien vallen, maar ook bijzonder om eigenschappen te zien die wellicht wel aanwezig zijn, maar nog meer uitgediept mogen worden. En welke rol speelt de verborgen factor kaart?


We hebben geknipt en geplakt om dingen inzichtelijk te maken, we hebben veel gelachen maar ook serieuze dingen met elkaar besproken. Maar we hebben vooral veel mooie inzichten gekregen waar we weer mee verder kunnen. Want het houdt niet op natuurlijk. 

Er is nog veel meer om uit te diepen en daar gaan we (gelukkig) ook zeker mee verder. Maar eerst even dit laten bezinken, nog verder uitdiepen en uitschrijven. Dan enthousiast weer verder op onze reis, ik ben benieuwd wat het me nog meer gaat brengen!



Reacties

  1. Wat een leuk blog weer! Tarot is een mooie reis en je mag zelf bepalen wat je eruit haalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een heerlijke cursus. En altijd leuk je blog te lezen! Vaker schrijven😁

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts