De Tarot Jaarlegging


Het is weer die tijd van het jaar! En nee, dan bedoel ik niet de tijd van Sinterklaas en Kerst, maar ik bedoel natuurlijk de tijd voor een tarot jaarlegging.

Als je op social media tarot accounts volgt dan zal het je zeker niet ontgaan zijn, de aanbiedingen voor jaarleggingen vliegen je om de oren. Wat is er nu leuker dan via de tarotkaarten alvast een kijkje te nemen in 2023? En nee, de tarot is geen toekomst voorspellen, maar je kunt met de tarot wel alvast gaan kijken hoe de energie van volgend jaar zou kunnen zijn. Let wel, zo'n jaarlegging is natuurlijk een moment opname en met wat je te weten komt kun je natuurlijk ook altijd de energie (en dus hoe het komende jaar gaat verlopen) beïnvloeden. 

Vorig jaar deed ik voor het eerst een jaarlegging. Samen met mijn tarot buddies zaten we een avond bij elkaar en gingen we kijken wat 2022 ons kon gaan brengen. Ik vond dat best spannend. Wat nu als uit de kaarten zou blijken dat het een enorm pittig jaar zou worden? Gelukkig werd het een enorm leuke avond waarbij mooie kaarten op tafel kwamen en ik oprecht nieuwsgierig werd naar 2022. Het zag er zowaar niet slecht uit!



Inmiddels zijn we aan het einde van 2022 gekomen en ja, het was een fijn jaar! Het is zeker niet zonder slag of stoot verlopen. Er waren echt wel wat uitdagingen (waar je dan ook weer van groeit) en tegenslagen, maar gelukkig ook zat mooie dingen om van te genieten. Ik heb een paar keer terug gekeken naar de jaarlegging die ik deed om te kijken of het klopte. En voor het overgrote deel hadden de kaarten het goed laten zien. Hoe bijzonder is dat! 

Twee weken geleden zaten we weer bij elkaar, mijn tarot buddies en ik en deden we een jaarlegging voor 2023. Dit keer minder gespannen, ik had er vooral veel zin in. Want naast dat het natuurlijk weer heel leuk is om te gaan kijken wat het nieuwe jaar gaat brengen, is het vooral ook fijn om bij elkaar te zijn, bij te kletsen en met elkaar tarotkaarten te leggen.



Dit keer deed ik mijn jaarlegging met de Osho Zen tarotkaarten. Ook deze keer weer heel mooi. Het belooft een uitdagend jaar voor mij te worden waarin ik wat oude overtuigingen achter me mag gaan laten. Kom maar op 2023, ik ben er klaar voor!


P.s.: lijkt het jou ook leuk om vast vooruit te kijken? Laat het me weten want ik ben altijd bereid om samen met jou naar jouw jaar te kijken!

Reacties

  1. Weer super geschreven! En wat was het een mooie abond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt een mooi Tarot jaar! Dat voel ik aan je blog!☺️🤣 *Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie dat doen, ik ga kijken of er genoeg tarotreaders in Amsterdam zijn voor zo een leuk en interessant clubje! Fijne dagen!🍀☃️🌲💥🥳😇❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee Sol, ik hoop dat het je lukt om een leuk clubje bij elkaar te krijgen!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts