Even bijpraten....

Het was even stil hier maar ik heb niet stilgezeten! De afgelopen 2 maanden heb ik een aantal leuke dingen mogen doen. 

Allereerst solliciteerde ik op een andere functie in het ziekenhuis. Helemaal enthousiast werd ik toen ik de vacature voorbij zag komen, de baan leek me op mijn lijf geschreven. Ik schreef een brief (nog nooit zo snel een brief in elkaar gezet, het ging vanzelf) en werd uitgenodigd voor een gesprek. En ik kreeg de baan! Vanaf november start ik als spirometrist (in opleiding) op de longfunctie afdeling. Ik heb er ontzettend veel zin in! 



Op 9 september gingen Jolanda, Claudia en ik naar een bedrijfsfeest in Amsterdam. Twee uur lang tarotleggingen doen voor een groep enthousiaste, carrière gerichte jonge mensen. Het werd een fijne avond met mooie inzichten waarbij we veel mensen konden helpen met de vragen waarmee ze liepen. We hadden daar gerust de hele avond kunnen zitten, zo populair waren we. Dus we hebben helaas ook wat mensen moeten teleurstellen.....


Afgelopen zondag was ik (wederom met Claudia en Jolanda) aanwezig op het Puur Bewustzijn festival bij Puur ZENtrum in Almere. Een mooi tweedaags festival waarbij ongeveer 30 therapeuten en energiewerkers aanwezig waren en waar je kon kennismaken met verschillende vormen van energiewerk. Ook waren er allerlei mooie dingen te koop (sieraden, edelstenen etc) en kon je workshops volgen. Wij hebben het behoorlijk druk gehad met tarotleggingen en het was enorm mooi om te zien hoe fijn mensen het vonden om inzichten te krijgen waarmee ze weer verder konden. 



Helaas was er ook verdriet. Mijn lieve zwager overleed op 54 jarige leeftijd en hoewel we weten dat hij nu eindelijk rust heeft doet het ons veel verdriet. Wij gaan verder met een lege plek in ons midden....



Al met al is er weer genoeg gebeurd. Uiteraard ben ik ook verdergegaan met de Osho Zen. Aanstaande dinsdag gaan we ons storten op de "hofkaarten" van de Osho Zen, ik heb er weer zin in!

Reacties

  1. Gelukkig heb je het weer opgepikt! Altijd fijn om te lezen….op naar een volgend Tarot avontuur!☺️ *Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om je updates te lezen! En sorry om te horen van je zwager. Hele dikke knuffel!! X Angel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts